شرکت فولاد هرمزگان جنوب آگهی تمدید فراخوان شناسائی مناقصه گران



موضوع فراخوان: فراخوان آگهی شناسایی مناقصه گران در زمینه عملیات مربوط به پروژه‌های ابنیه و احداث ساختمانهای اداری(بتنی و فولادی)، ساختمانهای صنعتی(اعم از بتنی و فولادی مانند سوله ، انبار، ساختمانهای صنعتی مانند آزمایشگاهها و کارگاههای صنعتی) و نیز احداث محوطه های اداری
شماره فراخوان:145078
مدت اجرای پروژه : 2 ماه از تاریخ ابلاغ قرارداد
مناقصه گزار: شرکت فولاد هرمزگان جنوب 
نحوه دریافت اسناد: کلیه متقاضیان می توانند تا پايان وقت اداري مورخ 08/11/1401 به صورت غیر حضوری و با مراجعه به وب سایت شرکت فولاد هرمزگان جنوب به آدرس www.hosco.ir (قسمت درج آگهی مناقصه /مزایده/ فراخوان) نسبت به دریافت اسناد شناسایی فراخوان مناقصه گران  و ضمائم مربوطه به شرح ذیل اقدام نمایند.
-اسناد شناسايي استعلام ارزیابی کیفی مناقصه گران
-نامه اعلام آمادگی شرکت در ارزیابی کیفی با ذکر شماره تماس و ایمیل رسمی به آدرس gilani.r@ hosco.ir
آخرين مهلت تحويل پاکت به مناقصه گزار: پايان وقت اداری مورخ 24/11/1401  
تذکر1: پس از پايان مرحله ارزيابي شناسایی مناقصه گران ، دعوتنامه شرکت در مناقصه براي مناقصه گراني كه صلاحيت ارزيابي شناسایی (حداقل امتیاز70) را احراز نموده اند، ارسال و فرآيند انجام مناقصه وفق شرايط اعلام شده در اسناد مناقصه مورد اقدام واقع خواهد شد.
تذکر2: ارایه گواهینامه معتبر صلاحیت پیمانکاری
تذکر3: شرکت کنندگان ملزم به ارائه گواهي صلاحيت ايمني ازسازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی مي باشند.
تذکر4: ارائه مدارک و سوابق هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و هزینه های چاپ آگهی به عهده برنده مناقصه خواهد بود.
متقاضیان برای آگاهی بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تلفن های 33530003 با کد 076 داخلی 3235 (اطلاعات بازرگانی- آقای گیلانی ) و داخلی 8944 (اطلاعات فنی- آقای بهرامی) تماس حاصل نمایند. 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها