توسعه روابط دوجانبه میان کویت و عربستان



 «ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود » پادشاه عربستان سعودی  روز یکشنبه پیام کتبی از «مشعل الاحمد الصباح» ولیعهد کویت در خصوص روابط دوجانبه و راه‌های حمایت از آنها در زمینه‌های مختلف دریافت کرد.

          

به گزارش صبح ساحل، به نقل از تسنیم: این پیام توسط  «ولید بن عبد الکریم الخریجی» معاون وزیر امور خارجه  عربستان در دیدار با «علی الخالد الجابر الصباح» سفیر کشور کویت در عربستان  سعودی دریافت شد.

 خبرگزاری رسمی عربستان اعلام کرد که طی این دیدار به روابط دوجانبه بین دو کشور و راه‌های تقویت آن در زمینه‌های مختلف پرداخته شد و دو مقام درباره موضوعات مورد علاقه مشترک تبادل نظر کردند.

این پیام 3 روز پس از پیام کتبی ولیعهد کویت به شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر مبنی بر تقویت همکاری‌ها ارسال شد.

مشعل الاحمد الصباح روز سه شنبه پیام کتبی از «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی خود در خصوص روابط دوجانبه دو کشور دریافت کرد.

این پیام مربوط به روابط دوجانبه میان دو کشور و دو ملت و راه‌های تقویت و توسعه آنها در زمینه‌های مختلف و همچنین موضوعات مورد علاقه مشترک و آخرین تحولات منطقه‌ای و بین المللی بود.

این پیام مکتوب همچنین  شامل دعوت از شیخ مشعل برای شرکت در مسابقه فرمول E و رویدادهای همراه آن بود که از 27 ژانویه تا 29 ژانویه 2023 در استان دیریه برگزار می شود.

ولیعهد کویت در اکتبر گذشته برای شرکت در اجلاس «ابتکار سبز» از عربستان سعودی دیدن کرد، در حالی که اولین سفر وی به ریاض ژوئن گذشته بود.

ولید بن عبدالکریم الخریجی نیز  اخیرا در مقر وزارت خارجه در ریاض از علی خالد الصباح استقبال کرد.

در این دیدار روش‌های تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف در کنار آخرین تحولات منطقه و جهان مورد بررسی قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها