وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد:

رفع فیلتر برخی سرویس‌های محدود شده طی روزهای آینده



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداشته شود و ان‌شاالله طی دو روز آینده، خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید اما دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ فعلا شامل این اتفاق نمی‌شوند.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایسنا، «عیسی زارع پور»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دلیل اختلال ایجاد شده در زمینه اینترنت طی چند روز اخیر، گفت: روز چهارشنبه و پنج شنبه در مرکز تبادل ترافیک تهران مشکلی را طی یک الی دو ساعت داشتیم که با همت دوستان برطرف شد و الان هیچ مشکلی در مرکز تبادل ترافیک وجود ندارد.

او درباره رفع فیلتر بعضی از پلت‌فرم‌های خارجی به صورت کامل اضافه کرد: من قبلاً اعلام کرده ام که کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، متولی فیلترینگ است و و حدود ۱۳عضو دارد که دولت یکی از اعضای آن است‌. تلاشمان این است محدودیت‌هایی که قابلیت برطرف شدن را دارند، برداریم و ان‌شالله طی دو روز آینده خبرهای خوشی در این زمینه خواهید شنید.

وی ادامه داد: البته دو پلت‌فرم اینستاگرام و واتس اپ که با مصوبه نهادهای امنیتی مسدود شدند، فعلا مشمول این اتفاق نیستند و در این زمینه نهادهای امنیتی تصمیم گرفتند اما سرویس ها و خدماتی هستند که از نظر ما قابلیت بازنگری دارند و اکنون مسیر را دنبال می کنیم که این اتفاق رخ دهد. مشخصا کلاب هوس طی روزهای آینده رفع فیلتر می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها