برگزاری ۱۰۰ رویداد ورزشی ملی و بین المللی در کیش



رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: برگزاری ۱۰۰ رویداد ورزشی ملی و بین المللی در این جزیره تا پایان سال جاری برنامه ریزی شده است.

   

به گزارش صبح ساحل،  عزیزاله فرضی پور روز سه شنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون به منظور ارتقای سطح نشاط، تحرک و شادابی مردم ۵۱۷ رویداد ورزشی در این جزیره برگزار شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری دارد.

وی افزود: به منظور تداوم این روند، در ۲ ماه پیش رو برگزاری بیش از۱۰۰رویداد ورزشی در دستور کار این مرکز قرار دارد که که ۳۰ مورد آن ملی و سه مورد بین المللی است.

فرضی پور با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه ورزش جزیره یادآور شد: در سال جاری جلسات متعددی برای توسعه ورزش در جزیره کیش برگزار شده و تلاش شده با برنامه ‌ریزی و هم فکری برای برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف اجرا شود.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و چهار برابر میزان جهانی است‌؛ اکنون ۴۶ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی در آن فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها