کشف سه تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر طی ۴۸ ساعت در فارس



فرمانده انتظامی فارس با تاکید بر تداوم مقابله با باندهای قاچاق توسط ماموران پلیس، خاطرنشان کرد که طی ۲ روز گذشته با انجام ماموریت‌های مختلف بالغ بر ۳۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در این استان کشف شده است.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا ،سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: موادمخدر کشف شده طی ۴۸ ساعت گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی توسط عوامل انتظامی در شهرستان‌های نی‌ریز، لارستان، فیروزآباد و داراب، کشف شده است.

حبیبی خاطرنشان کرد که در این ارتباط، تعداد ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان و اسکورت کنندگان آنان توقیف شده است.

این مقام انتظامی افزود: از مجموع موادمخدر کشف شده در این مدت، ۱۵۵۰ کیلوگرم تریاک، ۹۸۰ کیلوگرم مرفین و ۵۷۰ کیلوگرم حشیش بوده است.

حبیبی با اشاره به دستگیری ۵ متهم در رابطه با این موادمخدر، گفت: از ابتدای امسال تاکنون با انهدام ۷۰ باند قاچاق، بیش از ۴۱ تن موادمخدر در فارس کشف شده است.

 

کشف ۱۸۸ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی فارس نیز اعلام کرد که طی یک عملیات مشترک بین ماموران انتظامی استان‌های فارس و البرز، یک محموله ۱۸۸ کیلوگرمی تریاک کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "البرز" با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک سواری پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله تریاک به شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان‌های "فیروزآباد و مهر" پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این محور اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، راننده با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا، خودرو را رها کرده و متواری می‌شود، به کشف ۱۸۸ کیلو تریاک اشاره و خاطرنشان کرد که دستگیری قاچاقچی در دستور کار است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها