رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس:

آماده‌سازی و بازسازی بازارچه صادقیه ادامه دارد



رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری بندرعباس از روند آماده سازی و بازسازی بازارچه صادقیه توسط مجموعه شهرداری بندرعباس خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، عادل فخاریان بیان کرد: این بازارچه طی سالهای ۸۴-۸۵ پیرو توافقات حاصله با هیات امنا بازار روز بصورت مشارکتی شهرداری و هیئت امنا احداث گردید که پس از ساخت بازار، برخی توافقات صورت نپذیرفته بود و تکمیل و بهره برداری آن به تعویق افتاد.

فخاریان خاطرنشان کرد: این بازار به صورت دو و نیم طبقه شامل همکف و نیم طبقه تجاری و طبقه اول مدیریت و نمازخانه و سایر موارد مشاعی با قدمت بنا حدود ۱۰ سال با سازه های فلزی و سقف تیرچه بلوک و نمای آجر سفال و فضای داخلی واحد های تجاری کف سرامیک و درب غرف شیشه سکوریت است.

وی با اشاره به اینکه تعداد کل غرف این‌ بازار ۳۲ واحد است، تصریح کرد: این تعداد غرف در مساحتی به متراژ حدود ۲۴۰۰ متر مربع قرار دارند.

فخاریان در پایان اضافه کرد: هدف از ساخت بازارچه های محلی در محله های مختلف، دسترسی راحت شهروندان به ملزومات مورد نیاز می باشد که با تلاش های در دست اقدام و پیگیری های سازمان، در صدد هستیم هرچه سریع تر این‌ بازارچه به بهره برداری برسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها