توئیتر امکان توئیت با ۴۰۰۰ کاراکتر را فراهم می‌کند



توئیتر به برخی از کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌های طولانی تا ۴۰۰۰ کاراکتر بنویسند و پست کنند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: توئیتر که توسط ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی اکتبر گذشته به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری شد، اعلام کرده است که کاربران سرویس پولی این پلتفرم Twitter Blue در آمریکا قادر خواهند بود توئیت‌هایی با حداکثر ۴۰۰۰ کاراکتر بنویسند، در حالی که حداکثر تعداد کاراکتر در یک تک توئیت در حال حاضر محدود به ۲۸۰ کاراکتر است.

یکی از مقامات توئیتر می‌گوید: "در حالی که ما دوستدار توئیت‌های آبشاری (برای یک کاربر و یک موضوع) هستیم، در برخی موارد ممکن است بخواهیم همان را در یک توئیت بنویسیم، اکنون این امکان را فراهم کرده‌ایم".

این تغییر گام جدیدی از سوی توئیر برای تشویق مردم به عضویت در سرویس پولی Twitter Blue است، چراکه درآمد تبلیغاتی این پلتفرم در نتیجه خروج برخی از تبلیغ‌کنندگان بزرگ پس از خرید ماسک کاهش یافت. توئیتر اشتراک ماهانه ۱۱ دلار را برای هر حساب کاربری در سرویس Twitter Blue از طریق دستگاه‌های اپل و ۸ دلار در ماه برای کاربران رایانه شخصی اعمال می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در هفته گذشته، تعداد کل مشترکین توئیتر بلو در ایالات متحده تنها حدود ۱۸۰۰۰۰ کاربر است که نشان دهنده تلاش این شرکت برای ترغیب کاربران به ترک سرویس رایگان و اشتراک در سرویس پولی است.

در مورد توئیتی که بیش از ۲۸۰ کاراکتر دارد، ۲۸۰ کاراکتر اول توئیت با دکمه "View More" روی صفحه ظاهر می‌شود تا برای ادامه خواندن توئیت طولانی کلیک کنید. کاربران همچنین می‌توانند به یک توئیت با حداکثر ۴۰۰۰ کاراکتر پاسخ دهند، وبازتوئیت یا نقل قول کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها