شطرنج ریتد سریع پارسیان

نفرات برتر معرفی شدند



اسماعیل محمدیان از جم قهرمان مسابقه شطرنج ریتد سریع پارسیان شد.

 


به گزارش صبح ساحل،  از سوی هیات شطرنج شهرستان پارسیان و با حضور شهر های میناب، بندرعباس، پارسیان، مهر، جم، کنگان و بوشهر یک دوره  مسابقات  شطرنج  ریتد سریع پارسیان برگزار شد.
این مسابقات با حضور ۶۳ شطرنجباز در ۹ دور و به روش سوئیسی با زمان ۱۵ دقیقه و ۱۰ ثانیه پاداش در إزای هر حرکت در کتابخانه باقرالعلوم شهرستان پارسیان برگزار شد .
در پایان این  مسابقات اسماعیل محمدیان از شهرستان جم  با کسب ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی بالاتر اول شد. ابوالفضل علیپور شهرکی از شهرستان کنگان با کسب ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد.
عمران محمدیان از شهرستان جم با کسب ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم ، امین فلاح از بندر عباس چهارم و  میلاد سلیمانیان از بندرعباس پنجم شد.
امتیازآورترین بازیکن پیشکسوت  ابراهیم ذاکری گورزانگی از میناب ، امتیاز آورترین بازیکن زیر ریتینگ ۱۳۰۰ ، ابراهیم نجار از پارسیان، امتیازآورترین بازیکن بدون ریتینگ  محمد فضلی از پارسیان ، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۶ سال حسن خسروی از کنگان، امتیازآورترین بازیکن زیر ۱۴ سال هومن دهبیدی از بوشهر، امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۲ سال،  امیرعباس میرزایی از بندرعباس و امتیازآورترین بازیکن زیر ۱۰ سال  سعید رحیمی از پارسیان شناخته شدند.  کادر داوری  فریده محبی و اسماعیل جعفری نیا بودند و در پایان با اهدای جوایز نقدی و  حکم  قهرمانی به نفرات برتر اهدا شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها