حدیث غیور مردان نوجوان دبستان شهید اندرزگو



آستین همت بالا زدند تا دیوار مدرسه خود را از هرز نوشته های دشمن پاک کنند. چنان اشتیاقی داشتند که بر سر برس دعوا بود و اگر کسی لباسش رنگی شده وبرس از او گرفته می‌شد، التماس می‌کرد بماند.

در این هنگام زنی با ماشین گرانقیمت ولی بدون حجاب اسلامی از کارشان فیلم گرفت و در شبکه اینترنشنال و با دروغی که اینها را به زور آورده‌اند پخش شد؛ در حالی که اعتراض دانش آموزان نسبت به آن خانم در همان فیلم مشخص است. چنان با وی درگیر شده بودند که مجادله بالا گرفت وتذکر مربی در لزوم احترام به بزرگتر باعث نجات وی از آن معرکه شد. او ثابت کرد فقط سنش از این عزیزان بیشتر بوده و بزرگی وصداقت را نیاموخته، یا فراموش کرده و برای آموختن درس غیرت، باید سرکلاس همان اسوه‌های نوجوان زانوی ادب بزند.از سویی برای رسوایی آن دروغ، نه تنها خبرنگاران خانواده خود و شهر بندرعباس بوده بلکه انشاا... امواج خروشانشان جهان را چون ماکت کره زمین که به دریا افتاده به تلاطم در خواهند آورد.

اما برگردیم به گروه مدافعان حریم دانش که همزمان در دو جبهه مقابله با دیوار سیاه وافکار سیاه تر به نبرد ایستادند. آنان که تداعی‌گر بهنام محمدی وحسین فهمیده ها بودند وتجسم عینی وعده صادقانه سردار سلامی خطاب به دشمن؛ که ما با همین‌ها به سراغتان خواهیم آمد. اینان که رهبری فرزانه خوب آنها را شناخته اند وشعار همه این است: ما حاج قاسم سلیمانی هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها