به ادعای خبرگزاری دانشجو:

ماجرای فروش مدارس خیرین در طرح مولدسازی اموال دولت



طرح مولدسازی اموال دولت، طرحی که این روز‌ها مخالفان و موافقان بسیاری را در فضای مجازی داشته استو
   

به گزارش صبح ساحل، به نقل از دانشجو: ماه گذشته با خبر تصویب طرح مولدسازی اموال دولت حاشیه‌های خبری فراوانی در سایت‌ها و کانال‌های خبری منتشر شد و برخی موافق این طرح به دفاع از آن صحبت کردند و برخی برای مخالفت این کار دلایل مختلفی بیان کردند. یکی از خبر‌های منتشر شده پیرامون این طرح شروع نوسازی مدارس و بررسی اموال اضافه آموزش پرورش بود. این خبر حواشی بسیاری را داشت و در فضای مجازی خبر‌های کذب بسیاری منتشرشد. یکی از این خبر‌ها درمورد فروش مدرسه خیر ساز بود که در اجرای این طرح چنین خبری مورد بحث و صحت نبود. بعد از واکنش غلط به اجرای طرح مولدسازی آموزش و پرورش برخی از کاربران مجازی بعد از مطالعه دقیق طرح و خبر اعلام شده پیام خود را حذف کردند که این نشان از حرف‌های غیر کارشناسی و دور از مطالعه این افراد دارد.

1

مهدی پناهی، خبرنگار اقتصادی، در مورد این واکنش‌ها در صفحه شخصی توییتری خود نوشت: مخالفت کارشناسی ارزشمنده، ولی این‌ها کارشناسی نیست، بدوبیراه است، چون مخاطب میپسندد!

1

حسین قربانزاده، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص اخبار کذب منتشر شده مولدسازی اموال آموزش و پرورش در صفحه توییتری خود نوشت: از خیرین مدرسه ساز بابت نگرانی انتشار خبر کذب فروش مدارس عذرخواهی می‌کنم.

1

مصطفی بابایی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، ضمن رد شایعه قرار گرفتن مدارس خیرساز یا وقفی در لیست مولد سازی در توئیتر نوشت: جدا از اینکه مدارس خیرساز در طرح مولد آموزش و پرورش نخواهند بود از محل منابع حاصل فروش اموال مازاد آموزش و پرورش، برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت خیری استفاده خواهد شد.

1

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها