فوت یک پسربچه براثر حمله سگ‌های ولگرد در اطراف شیراز



به گفته فرماندار شیراز، در پی حمله سگ‌های ولگرد در روستای جرسقان این شهرستان یک پسر بچه ١١ ساله تبعه افغان جان خود را از دست داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، لطف‌الله شیبانی در واکنش به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی مبنی بر سخنان یک زن افغانستانی از ماجرای حمله سگ‌های ولگرد به فرزندش، گفت: این فیلم مربوط به یکماه پیش است.

او ادامه داد: یک سگ به پسربچه اهل افغانستان ساکن در روستای جرسقان از توابع شیراز حمله می‌کند و چند روز پس از انتقال او به بیمارستان، این پسر جان خود را از دست می‌دهد.

شیبانی با بیان اینکه این پسر بچه به علت جراحات زیاد جان خود را از دست داده است، بر لزوم جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد تاکید و تصریح کرد: بعضی از تشکل‌های حامی حیوانات و سگ‌های ولگرد معتقدند که این حیوانات موذی باید آزاد و رها باشند در صورتی‌که این مسئله می‌تواند به قیمت جان انسان‌های بی‌گناه و بی دفاع تمام شود.

به گفته فرماندار شهرستان شیراز؛ در حال حاضر شهرداری شهرهای شیراز و صدرا در دو سایت برمشور و صدرا مشغول انجام اقداماتی برای جمع‌آوری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب و ولگرد هستند.

 

گفنی است که جولان سگ‌های ولگرد چندین سال است که مورد اعتراض مردم بندرعباس بوده و بارها در رسانه‌های استان نیز مطرح شده است. باوجود اینکه وعده‌های فراوانی برای برطرف کردن این معضل داده شده اما همچنان صدای سگ‌ها در کوچه‌های شهر شنیده می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها