امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد



سرانجام فدراسیون فوتبال با سنجش جوانب مختلف و بررسی گزینه‌های مد نظرش برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر، سرمربی جدید تیم ملی و جانشین کارلوس کی‌روش را انتخاب کرد و امیر قلعه‌نویی رسماً روی نیمکت تیم ملی نشست.

 

به گزارش صبح ساحل، در هفته‌های اخیر جلسات متعددی میان اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و گزینه های مختلف داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفت. از ۷ گزینه داخلی برنامه خواسته شد که اکثر آنها از این موضوع کناره گیری کردند و چند گزینه خارجی هم مطرح شدند که هرکدام از آنها به دلیلی حضورشان در ایران منتفی شد و در نهایت دو گزینه نهایی پیش روی فدراسیون فوتبال قرار گرفت. امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه داخلی نهایی و سانچز، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی قطر که شب گذشته با فدراسیون فوتبال اکوادور به توافق رسید تا تنها گزینه باقی مانده امیر قلعه نویی باشد و امروز طی تماسی که مهدی تاج با او گرفت موافقتش را برای پذیرش این سمت جلب کرد.

بدین ترتیب با قطعی شدن حضور قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی باید در انتظار اعلام رسمی آن از سوی سایت فدراسیون فوتبال باشیم.

پیش از این هم فدراسیون فوتبال در روز ۲۰ اسفند ماه سال جاری قرار بود سرمربی جدید را معرفی کند که شب قبل با انتشار اطلاعیه‌ای مبهم و بدون ذکر نام از انتخاب سرمربی جدید خبر داد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران در روز ۲۸ اسفند ماه سال جاری اردوی تدارکاتی برگزار خواهد کرد و در عید نوروز ۲ بازی تدارکاتی مقابل عراق و سوریه خواهیم داشت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها