جانشین فرماندهی انتظامی هرمزگان:

مراسمی تحت عنوان چهارشنبه‌سوری در استان نداریم/ با متخلفان برخورد می‌شود



جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت: مراسمی تحت عنوان چهارشنبه‌سوری در هرمزگان نخواهیم داشت.

  

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهرداد مشوق صبح امروز (۲۳ اسفندماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مراسمی تحت عنوان چهارشنبه‌سوری در هرمزگان نخواهیم داشت اما با این وجود لازم است شهروندان مراقب فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال باشند.

وی بیان کرد: آیین‌ها و مراسم مختلفی هستند که برخی از سنت‌های ما به شمار می آیند و باید سنت‌ها را پاس داشت و به آن‌ها احترام گذاشت اما به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت ‌عنوان چهارشنبه آخر سال در هیج منطقه یا نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد شد.

مشوق تصریح کرد: در عین حال پلیس ضمن ارج نهادن به این گونه آئین‌ها همه ساله برای این روز اقدامات پیشگیرانه‌ای نیز مورد توجه قرار می‌دهد که برخورد با توزیع و تولیدکنندگان مواد محترقه و افرادی که به طرق مختلف قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند با قاطعیت برخورد و خودرو آنان تا پایان تعطیلات در پارکینگ نگهداری می‌شود.

این مقام انتظامی استان هرمزگان با اشاره به غفلت و فریب برخی از افراد به خصوص اقشار جوان و نوجوان جامعه و شرکت در شادی‌های خطرناک به دور از عقل و منطق، خاطرنشان کرد: پلیس در این خصوص با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را داشته باشند، برخورد قاطع می‌کند و در این خصوص به هیچ وجه با متخلفان مدارا نخواهد کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: خانواده‌ها باید مراقب باشند تا فرزندانشان در این مورد دچار اشتباهی که پشیمانی و افسوس را به دنبال دارد، نشوند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها