نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران به مدال نقره کشتی آسیا رسید/ عباسی پنجم شد



نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف قزاق در فینال رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا به مدال نقره بسنده کرد و عباسی در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز از رسیدن به مدال برنز بازماند.

به گزارش صبح ساحل، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ در آستانه قزاقستان، سجاد ایمن طلب نماینده وزن ۷۲ کیلوگرم ایران در دیدار فینال برابر ابراگیم ماگومدوف از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره آسیا رسید.

ایمن طلب پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۶ بر ۱ ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی نیز با برتری قاطع ۹ بر صفر مقابل جیان تان از چین به فینال رسید.

همچنین رضا عباسی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران در دیدار رده‌بندی مقابل رازاک بیشیکف از قرقیزستان به میدان رفت و در پایان با نمایشی ضعیف با نتیجه ۸ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

عباسی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت اما در این دیدار مقابل کیوتارو سوگابه از ژاپن با نتیجه ۵ بر ۱ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.

در ادامه این رقابت ها تا دقایقی دیگر علیرضا مهمدی در وزن ۸۲ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود و مهدی بالی نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم برای رسیدن به مدال طلا مبارزه خواهد کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره در ۵ وزن نخست و با توجه به نتایج بدست آمده در ۵ وزن دوم، پیش از این عنوان زودهنگام قهرمانی آسیا را از آن خود کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها