فرمانده انتظامی هرمزگان خبرداد:

شناسایی و دستگیری قاتل متواری در استان البرز



با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان"بندرلنگه" قاتل متواری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی ودر عملیات پلیسی دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش شیبکوه بندرچارک از توابع شهرستان بندرلنگه و متواری شدن قاتل یا قاتلین ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام که در تخقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربه میلگرد آهنی به سینه، به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با تحقیات علمی و فنی بعمل آمده توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: ماموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان فردیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها