معاونت غذا و دارو هرمزگان:

مشکلات تامین و تهیه داروها در هرمزگان رفع می‌شود



سرپرست معاونت غذا و دارو هرمزگان گفت: درخصوص تامین و تهیه داروها با سهمیه‌بندی صحیح و برآورد نیازهای استان سعی می‌شود تا مشکلات مرتفع شود.

 

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین قاسمی صبح امروز (۲۸ فروردین ماه)در حاشیه بازدید از داروخانه‌های سطح شهر بندرخمیر، افزود: در این بازدید موجودی اقلام دارویی، نسخه پیچی الکترونیک و همچنین خدمات دهی به شهروندان مورد ارزیابی و پیگیری های لازم برای رفع نیازهای دارویی آن منطقه صورت گرفت.

سرپرست معاونت غذا و دارو استان هرمزگان عنوان کرد: از آنجایی که توزیع عادلانه دارو و برنامه‌ریزی درست نقش بسزایی در رضایتمندی بیماران دارد، این معاونت با مشارکت تلاشگران این عرصه در راستای احقاق این امر تمام تلاش خود را بکار گرفته تا از چالش ها و مشکلات این حوزه کاسته شود.

وی بیان کرد: در خصوص تامین و تهیه داروها نیز با سهمیه‌بندی صحیح و برآورد نیازهای استان سعی می‌شود تا مشکلات مرتفع شود.

قاسمی ادامه داد: در همین راستا تا اوایل اردیبهشت‌ماه سالجاری بازرسی از داروخانه‌های اعم از داروخانه‌های خصوصی و بیمارستانی به منظور کنترل زنجیره تامین و توزیع دارو، نظارت بر عرضه اقلام دارویی و بررسی رعایت شئونات اخلاقی اسلامی بطور مستمرو متوالی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت غذا و دارو استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی بازدیدهای انجام شده ثبت اطلاعات توزیع و عرضه داروها و شیرخشک رژیمی در سامانه زنجیره تامین (تیتک) توسط بازرسین رصد می‌شود تا بدست مصرف کننده اصلی رسیده باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها