رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس خبر داد:

اعلام جرم علیه ۸ انبار ضایعاتی غیر مجاز در بندرعباس / برخورد قاطع و قانونی با متخلفین



رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس از پلمپ دو انبار ضایعاتی در محدوده شهر بندرعباس و ۶ انبار در محله چاهستانیها خبر داد و علت این امر را  افزایش سرقت‌های خرد و خرید و فروش اموال مسروقه و پاتوقی برای اتباع بیگانه فاقد مجوز دانست.

به گزارش صبح ساحل، «حمید جمالی»، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: نابسامانی انبارهای ضایعاتی و گسترش بیش از حد آن در کلانشهرها موجب افزایش سرقت‌های خرد و به دنبال آن خرید و فروش اموال مسروقه و پاتوقی برای افراد اتباع بیگانه فاقد مجوز، معتادین متجاهر و فروشندگان مواد مخدر شده است.

وی ادامه داد: از این رو، در راستای صیانت از قانون مدیریت پسماند و پاسداری از حقوق شهروندان، واحد حقوقی این سازمان با بررسی و شناسایی انبارها و با استناد به قانون، علیه دو انبار ضایعاتی در محدوده شهر بندرعباس و ۶ انبار در محله چاهستانیها که همگی تحت نظر اتباع افاغنه مدیریت می شدند با دستور مقام محترم قضایی پلمپ گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۶ متهم از گردانندگان این انبارها به دلیل عدم تودیع وثیقه بازداشت و مهاجران غیرقانونی که تحت عنوان کارگر در انبارها مشغول بودند با لحاظ قوانین و مقررات و حسب دستور مقام قضایی به مقصد کشورشان رد مرز شدند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی شهرستان بندرعباس که با تلاش بی وقفه در امر برقراری عدالت و حفظ حقوق شهروندان با مجموعه مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس همکاری می نماید، کمال تشکر را دارم.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها