برخورد پراید و کامیون در جاده گچین ۲ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت



رییس پلیس راه هرمزگان گفت: برخورد یک دستگاه خودرو پراید و کامیون با یکدیگر در جاده گچین بندرعباس، ۲ کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

 

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ مهدی نیکبخت در تشریح این خبر افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰، مبنی بر یک فقره تصادف در محور گچین بالا - بندرعباس، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راه و انتظامی به همراه نیروهای امدادی شهرستان بندرعباس به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های انجام شده درمحل مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید و کامیون به دلایل نامعلومی با یکدیگر برخورد کرده‌اند.

رییس پلیس راه هرمزگان با اشاره به اینکه علت سانحه در حال بررسی است، تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید به علت شدت جراحت‌های وارد شده فوت شده و راننده و ۲ سرنشین دیگر خودرو پراید نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ نیکبخت ادامه داد: افراد در رانندگی به‌ویژه هنگام بارندگی و تاریکی شب، هوشیاری کامل خود را حفظ کرده و با احتیاط و رعایت قانون و مقررات رانندگی، پرهیز از سرعت، سبقت غیر مجاز و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی از وقوع چنین سوانح دلخراشی جلوگیری کنند.

 

تصویر آرشیوی است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها