استاندار هرمزگان:

به ذهنیت‌سازی‌ها علیه شورا توجهی ندارم



استاندار هرمزگان در نشستی که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، گفت: به ذهنیت سازی‌هایی که ایجاد می‌شود‌ توجهی ندارم، بهعنوان فردی از بیرون، براساس شاخص‌های عدد و رقمی که می‌بینم برآیند فعالیت شورا و شهرداری را برآیند موفقی می‌دانم. شورا وشهرداری توانستند موفق عمل کنند؛ این گفته براساس عدد و رقم ریاضی است و چیزی نیست که کسی بخواهد تنها اظهار نظر کرده باشد.


به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی،استاندار هرمزگان   با بیان اینکه از زحمات شورا تشکر می‌کنم سال پرکار، پرتنش و پرفراز و نشیبی بود، اظهار کرد: معمولا اولین گام توسعه و پیشرفت، هماهنگی است. این هماهنگی خیلی سخت خواهد بود. ضمن اینکه شوراها معمولا تنوعی از سلایق مختلفی هستند که هماهنگ کردن آنها با توجه به دیدگاه‌های مختلفی که مختص هر فرد، دشوار خواهد بود؛ اینکه شما در این مدت توانستید این هماهنگی را ایجاد کنید فارغ از فراز و نشیب‌ها خروجی موفقی بوده است.
وی افزود: به ذهنیت سازی‌هایی که ایجاد می‌شود‌ توجهی ندارم، به عنوان فردی از بیرون، براساس شاخص‌های عدد و رقمی که می‌بینم برآیندفعالیت شورا و شهرداری را برآیند موفقی می‌دانم. شورا و شهرداری توانستند موفق عمل کنند؛ این گفته براساس عدد و رقم ریاضیاست و چیزی نیست که کسی بخواهد تنها اظهار نظر کرده باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت هم توسعه شهری را یک اصل می داند، عنوان کرد: در پرداخت برخی از حقوق شهری مثل حق آلایندگی و انتقاد پرونده‌های مالیاتی قصور میشد اما امسال در سفر رئیس جمهور عدد قابل توجهی از این آلایندگی پرداخت شد. در حوزه فاضلاب شهری که یکی از دغدغه‌های مردم بود با محوریت ایمیدرو کار خوبی انجام شد و امروز دو هزار و 700 میلیارد تومان قرارداد فعال داریم که پیشرفت خوبی هم داشته است. در خصوص بازآفرینی شهری نیز برای محلات محروم حاشیه شهر تصمیمات خوبی گرفته شد.
دوستی همچنین حفظ و توجه به اصالت و فرهنگ محلی شهر در پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای شهری را خواستار شد.


 در ادامه این نشست اعضای شورا، همکاری در برخی از چالش‌های شهری را از استاندار خواستار شدند. همچنین شهردار بندرعباس نیز به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت. در پایان نیز استاندار هرمزگان با اهدای لوح‌ تقدیر از اعضای شورا قدردانی کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها