تذکر نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به اعضای شورای شهر:

پرداختن به حواشی گناهی نابخشودنی است



حجت الاسلام «محمد عبادی زاده»، در نشستی که به مناسبت روز شوراها برگزار شد، گفت: شهر بندرعباس جز شهرهای مهم کشور است چراکه کلان شهر کشور است. شهرهایی که به لحاظ سنتی قدمت بالایی دارند از جمله بندرلنگه و میناب دارای اهمیت خاصی هستند.

 

به گزارش صبح ساحل، امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نگاه من این است که بندرعباس به یک ایستگاه برای گردشگران تبدیل شود، افزود: بندرعباس نباید تنها گذرگاه باشد، نیاز است ظرفیت و زیرساخت ایجاد شود. شوراها باید به این سمت حرکت کنند.

 

عبادی زاده با اشاره به اینکه پرداختن به ترک فعل‌ها دغدغه‌ای است که این روزها در مردم و مسئولان ایجاد شده است، عنوان کرد: در گذشته در ارزیابی مدیریتی کسی به ترک فعل‌ها به عنوان یک نقیصه توجه نمی‌کرد. با توجه به محدودیتی که یک مدیر به لحاظ منابع دارد اگر این منابع را در اولویت‌های کاری خرج نکند این کار هم به مانند ترک فعل، لطمه جدی به شهر خواهد زد. باید همه دستگاه‌های نظارتی از جمله شورا از این منظر به مسائل نگاه کنند؛ هر تصمیمی که قرار است گرفته شود باید با اولویت بندی باشد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: در بحث شوراها ما هنوز در حالت آزمون و خطا هستیم. گرچه دیگر این فرصت آزمون و خطا را نداریم. از همین رو تقاضا میکنم از ظرفیت‌هایی که قانون اساسی در اختیار مردم گذاشته است، نهایت استفاده را ببرید. تلاش کنید رضایت خاطر رهبر، امام زمان (عج) و مردم را جلب کنید.

 

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: امروز مشغول شدن به حواشی و مسائلی که اولویت کار شما نیست این یک گناهی نابخشودنی است. نباید خودمان را به حواشی و مسائل غیر مهم مشغول کنیم. تا چشم برهم زدید فرصت و دوره کاری شما تمام می شود؛ تلاش کنید در این زمینه بیشترین خدمت را به مردم و شهر بندرعباس کنید.

 

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی و ایجاد پروژه‌های بزرگ بیشتر فعالیت داشته باشید، اظهار کرد: شهر بندرعباس اگر با این وضعیت ادامه پیدا کند با توجه به محدودیتی که در ساختار شهری داریم در آینده با مشکلات جدی مواجه می‌شویم. امروز اگر کاری نکنیم دوره‌های بعد شورا خیلی دیر است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها