ارائه لایحه دوفوریتی ورود خودرو به کشور



نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه مجلس در هر سه سال به واردات خودرو رای مثبت داده است اما با آن مخالفت شد؛ لذا اخیرا لایه دوفوریتی ورود خودرو را مطرح کردیم تا با واردات خودرو شاهد ارتقای امنیت، کیفیت و کاهش قیمت خودرو داخلی باشیم که امیدواریم رای اعتماد را کسب کند.

    

به گزارش صبح ساحل، علی کریمی فیروزجایی در خصوص واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس افزود: براساس قانون تعدادی خودرو به نهادها و سازمان‌ها واگذار شد این طرح شامل حال نمایندگان مجلس هم شد؛ اما با دستور رئیس مجلس اجازه هرنوع واگذاری از طریق ساختار خانه ملت رد و این واگذاری متوقف شد لذا نمایندگان موظف به تهیه خودرو در خارج حیطه کاری خود هستند.

مافیای واردات خودرو در کشور اجازه این موضوع را صادر نمی‌کنند

لطف الله سیاهکلی نماینده مجلس درباره مخالفان واردات خودرو گفت: تمام مسئولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام، خودروسازان، وزارت صمت، دانشگاه‌ها و مجلس، همگی در موضوع واردات خودرو موافق بودند و فقط یک نفر مخالف این موضوع بود.

وی اعلام کرد: نماینده واردکننده خودرو تنها مخالف واردات خودرو است و علت اصلی این موضوع مربوط به سودی است که این افراد می‌توانند در واردات خود داشته باشند و به جای اینکه ۱۰ هزار خودروی ۱۵ هزار دلاری وارد کند، دو هزار خودروی ۵۰۰ هزارتایی وارد می‌کند و قطعا به فکر سود بیشتری هستند.

سیاهکلی افزود: تیم واردکنندگان خودرو به حدی قوی است و آنقدر در پشت این موضوع رانت است که این مافیا می‌تواند به تنهایی رای همه را عوض کند و همین کار را انجام دادند و در نهایت نگذاشتند واردات خودرو انجام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها