13

مهر

1403


علم و فناوری

02 خرداد 1402 14:45 0 کامنت

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی هر ساله توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به صورت هماهنگ در کشور برگزار می گردد. داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام نموده اند، برای شرکت در آزمون، ملزم به داشتن کارت ورود به جلسه و همچنین کارت شناسایی معتبر می باشند.

کارت ورود به جلسه این آزمون معمولا چند روز پیش از برگزاری، بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور قرار می گیرد که داوطلبان می توانند با درج اطلاعات خواسته شده در سامانه، کارت خود را مشاهده و پرینت نمایند. جهت اطلاع از جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد پزشکی سال ۱۴۰۲ در ادامه با ما همراه باشید.

 

کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، در روز یکشنبه مورخ 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1402

شرکت کنندگان جهت حضور در جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، بایستی علاوه بر برگه راهنمای ورود به آزمون، کارت شناسایی معتبر نیز داشته باشند، در غیر این صورت، فرد اجازه حضور در جلسه را نخوهد داشت. داوطلبانی که نسبت به شرکت در این آزمون مبادرت نموده اند، می توانند در زمان تعیین شده توسط مرکز سنجش پزشکی، با مراجعه به سایت sanjeshp.ir، کارت خود را دریافت نمایند.

کارت ورود به جلسه این آزمون در روز یکشنبه 31 اردیبهشت ۱۴۰۲ ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر شد. با توجه به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت لازم است داوطلبان نهایتا تا تاریخ 3 خرداد 1402 کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد ایران مشاوره به راحتی از اخبار مربوطه مطلع شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نسخه pdf کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در موعد مقرر به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد نمودن کد رهگیری خود که قبلا در پایان ثبت نام از سامانه دریافت نموده اند، کارت خود را مطابق با مراحل ذیل مشاهده و دریافت کنند.

  • ورود به سایت سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir و کلیک بر روی گزینه “کارشناسی ارشد” از منوی تعبیه شده در سمت راست سایت.

مرحله اول دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • انتخاب عبارت “فرم خود اظهاری/کارت ورود به جلسه آزمون – ویرایش معدل” مطابق با تصویر زیر

مرحله دوم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • مجددا کلیک بر روی گزینه “فرم خود اظهاری/ویرایش معدل/کارت ورود به جلسه آزمون”

مرحله سوم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

  • وارد کردن کد رهگیری ثبت نام در کادر ظاهر شده  و سپس فشردن کلید مشاهده

مرحله چهارم دریافت کارت جلسه ارشد وزارت بهداشت

برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند، در صورت کامل بودن مدارک ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورود به جلسه صادر خواهد شد. این کارت شامل اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، کد و نام رشته محل امتحانی، نوع سهمیه، عکس داوطلبی، آدرس حوزه امتحانی و برخی از مشخصات تحصیلی می باشد.

دیدگاه ها (0)
img