بیش از یک هزار پرونده حقوقی در شرکت عمران، آب و خدمات کیش بررسی شد



سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: طی سال گذشته بیش از یک هزار و ۲۰۰ پرونده در مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک این شرکت بررسی شد.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی علی عسگری»، سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک شرکت عمران، آب و خدمات کیش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت‌های این مدیریت شامل ۲ بخش اقدامات و خدمات حقوقی است، گفت: پس از ارائه لوایح و پیگیری، بسیاری از پرونده‌های آماده رسیدگی (معد الصدور)، در نهایت منجر به صدور احکام حقوقی و کیفری به نفع شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد.

وی افزود: در زمینه خدمات حقوقی نیز بیش از ۱۵۰ جلسه شامل کمیته‌های فنی، رفاهی، کمیسیون‌های مزایدات و مناقصات، استمهال و معاملات برگزار شده و همکاران و مراجعان از خدمات حقوقی متنوعی بهره مند شدند.

سرپرست مدیریت امور حقوقی، قراردادها و املاک شرکت عمران، آب و خدمات کیش ادامه داد: با هدف ارتقاء سطح اطلاعات حقوقی بیش از ۹۰۰ مورد مشاوره و معاضدت‌های قضایی برای همکاران شرکت و مراجعین طی سال گذشته اجرایی شده است.

وی تدوین، بررسی و اصلاح ضوابط و مقررات شرکت را بخش دیگری از فعالیت های این مدیریت عنوان کرد و گفت: در سال گذشته حدود ۲۰ مورد از دستورالعمل‌ها و نظام نامه‌های شرکت بررسی و اصلاح شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها