13

مهر

1403


ورزشی

02 تیر 1402 13:51 0 کامنت

مسابقات شنا، پانزدهمین المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید آرمان علی وردی با شناخت تفرات برتر به پایان رسید. 


به گزارش صبح ساحل، مسابقات شنا کارکنان و فررندان کارکنان شهرداری بندرعباس یادواره شهید آرمان علی وردی با حضور ۱۲ نفر از کارکنان مناطق و سازمان ها شهرداری بندرعباس در دو ماده کرال سینه و قورباغه در رده سنی زیر ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال در استخر مجموعه ورزشی شهدای هفت تیر بندرعباس  برگزار شد.
در پایان این مسابقات در ماده کرال سینه رده سنی بالای ۳۵ سال ،  محمد امین لیاقت اول شد. ابوالفضل صادقی دوم و وهاب غلامیان در مکان سوم ایستاد.
در ماده کرال سینه رده سنی زیر ۳۵ سال ، محمد عظیم الماسی ، رضا مهدیان و محمد رضا ملاحی نژاد اول تا سوم شدند. در ماده شنای قورباغه رده سنی بالای ۳۵ سال
محمد امین لیاقت عنوان قهرمانی را کسب کرد. وهاب غلامیان دوم شد و ابوالفضل صادقی در مکان سوم ایستاد. در ماده شنای قورباغه رده سنی زیر ۳۵ سال
محمد عظیم الماسی،  رضا مهدیان و عبدالرحمان عامری
اول تا سوم شدند.  این مسابقات با حضور لیاقت رئیس سازمان آتش نشانی، مهنی رئیس هیات شنای استان و رضا هنگام پور مسئول کمیته کارکنان برگزار شد و در پایان این مسابقات از فرزندان کارکنان که در استخر و مسابقه شنا حضور پیدا کردند تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود به آن ها اهدا شد.

دیدگاه ها (0)
img