12

مهر

1403


اقتصادی

05 تیر 1402 10:03 0 کامنت

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در نتیجه ۵۵ هزار و ۴۱۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان طی سه‌ماهه نخست امسال، پرونده تخلفات به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال تشکیل شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی‌منش افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از ابتدای سال تاکنون برای سه‌ هزار و ۴۵۰ واحد تولیدی، توزیعی و خدماتی پرونده تخلف تشکیل دادند که این پرونده‌ها جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به دستگاه مربوط ارسال شده است.

وی بیان کرد: این تخلفات صنفی در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نرخ نامه، ارائه نکردن برگ خرید و عرضه خارج از شبکه انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی حمازت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار کرد: بازرسی از بازار توسط بازرسان سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، ادارات و نهادهای ذیربط جهت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات اولویت‌دار در مراحل تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت، باتوجه به افزایش تقاضای عمومی با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه به صورت روزانه و مستمر درحال انجام است.

پیروی منش تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، با تلفن گویای ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هرمزگان گزارش دهند.

دیدگاه ها (0)
img