هجوم ۲ فرد ناشناس به کنسرت گرشا رضایی در سیرجان/ ۲ نفر در این حادثه زخمی شدند



شب گذشته (۹تیرماه) چند فرد ناشناس با قمه و چاقو به سالن سینما قدس سیرجان که کنسرت گرشا رضایی در آن در حال برگزاری بود، حمله کردند.

به گزارش صبح ساحل، «امیرحسین حمیدی»، مدیرعامل مؤسسه آوای آرشه که مسئول برگزاری این کنسرت بوده، گفت: در حوالی ساعت ۲۳ در سانس دوم کنسرت، دو نفر از اراذل و اوباش که چهره خود را پوشانده بودند، اقدام به ورود به سالن با قصد بر هم زدن کنسرت کردند.

وی ادامه داد: در حین مقابله با مهاجمان، یک نفر از پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان و یک نفر از پرسنل این موسسه به دلیل مقابله با این افراد از ناحیه کمر زخمی شدند.

مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری آوای آرشه کرمان گفت: افراد مهاجم بعد از ناامید شدن از ورود به سالن کنسرت با یک خودرو بدون پلاک که توسط یک راننده در بیرون از محل برگزاری کنسرت متوقف بوده، متواری شدند.

وی با بیان اینکه به دلیل مداخله پرسنل ارشاد اسلامی و این موسسه، شرکت کنندگان و خواننده متوجه درگیری های خارج سالن برگزاری نشدند، کنسرت ادامه پیدا کرد و خللی در اجرای این برنامه ایجاد نشده است.

حمیدی با بیان اینکه جراحت این ۲ نفر جدی نیست، گفت: این افراد بعد از پایان ماجرا به بیمارستان مراجعه کردند و به دلیل سطحی بودن جراحات از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه هنوز چرایی هجوم این ۲ فرد ناشناس به محل برگزاری کنسرت گرشا رضایی مشخص نیست، گفت: آنچه واضح است این افراد اراذل و اوباش بوده اند و نمی توان در مورد چرایی این ماجرا فعلا و تا بررسی متولیان گمانه دقیقی داشت.

   

عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی در سیرجان دستگیر شد

«سرهنگ امیر سبتکی»، فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عامل اصلی نزاع کنسرت گرشا رضایی خبر داد و گفت: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تخریب واقع در محل سینما قدس این شهرستان، ماموران واحد گشت یگان فوریت‌های پلیسی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

سبتکی امروز ۱۰ تیرماه در این رابطه اضافه کرد: سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آنها جلوگیری شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد. سبتکی افزود: با پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس عامل اصلی این نزاع را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داد. فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در پایان افزود: اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این حادثه ادامه دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها