دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در هرمزگان



با تلاش مأموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در یک عملیات ضربتی، دستگیر شدند.
        

به گزارش صبح ساحل، سردار " علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان هرمزگان در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:به منظور ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی و در پی رصد اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات این فرماندهی ضمن شناسایی تعدادی از اخلالگران نظم عمومی در سطح شهرستان بندرعباس، دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های خاص پلیسی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم و همزمان ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و مخلان نظم عمومی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش، مواد مخدر شیشه در بسته‌های آماده فروش، یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه، تعدادی قرص روانگردان و یک دستگاه ترازوی کوچک دیجیتال، کشف و ضبط نموده و یک خودرو سواری لیفان و یک سواری پژو پارس متعلق به متهمان توقیف گردید.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری از جمله تیراندازی مسلحانه و درگیری در جاده بندرعباس به حاجی آباد، رعب و وحشت و برهم زدن امنیت در منطقه از طریق تیراندازی درسال‌های گذشته، راهبندان و اخلال در نظم و امنیت عمومی، حمل مسلحانه موادمخدر و ارتباط با اشرار و قاچاقچیان مسلح، فعالیت گسترده در حوزه قاچاق سوخت و کالا به خارج کشور و... بوده اند که در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر ضرورت ارتقاء نظم و امنیت عمومی جامعه و لزوم پیشگیری از هرگونه اقدامات سوء توسط اخلالگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و اقدامات مجرمانه در محلات مختلف استان در اسرع وقت از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و پاک سازی محل اقدام گردد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها