کلاهبردار ۳۵۰ میلیاردی متواری به محض ورود به کشور دستگیر شد



کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان فردی که با شیوه پیش فروش متقلبانه واحد آپارتمانی از شهروندان کلاهبرداری کرده و به خارج از کشور متواری شده بود به محض ورود به کشور شناسایی و دستگیر شد.

        

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۲۱ تیرماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه خرید واحد آپارتمانی و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط کاراگاهان اداره مبازره با جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی مشخص شد، فردی بنام حمیدش با عملیات متقلبانه و ترفند خاص و جلب اعتماد مشتریان اقدام به پیش فروش واحد آپارتمانی به چند نفر کرد و از آنان جمعا ۳۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و به خارج کشور متواری شده است.

سردار علی اکبرجاویدان اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و همه جانبه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی اقدامات فنی و اطلاعاتی و استعلامات صورت گرفته، مشخص شد متهم در ۱۱ اردیبهشت ماه امسال پس از کلاهبرداری از طریق مرزهای رسمی به مقصد اسپانیا از کشور خارج شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و تعقیب و مراقبت های لازم و کارگسترده اطلاعاتی مطلع شدند متهم قصد بازگشت به کشور جهت فروش اموال خود به افراد دیگر و خروج مجدد از کشور به همراه خانواده را دارد که با بهره گیری از شیوه های پلیسی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در بندرعباس دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها