درمانگاه‌های تخصصی در بیمارستان خلیج فارس قشم راه‌اندازی می‌شود



رئیس بیمارستان خلیج فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف ارائه خدمات درمانی بیشتر به مردم جزیره، درمانگاه‌های تخصصی در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

   

به گزارش  صبح ساحل، حسین شمس اظهار داشت: این درمانگاه‌ها شامل زنان، زایمان و نازایی، اطفال، چشم، داخلی، گوارش، غدد، ریه و آندوسکوپی است.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک بخش‌های بستری زنانه و مردانه (داخلی و جراحی) و اتاق عمل آی سی یو نیز به بهره برداری می‌رسد، گفت: همچنین از این پس، متخصصان دندان پزشکی، فیزیوتراپی و سونوگرافی نیز در بیمارستان حضور خواهند داشت.

رئیس بیمارستان خلیج فارس گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم و با هدف ارایه خدمات درمانی بیشتر به مردم جزیره، درمانگاه‌های تخصصی در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

دکتر شمس با اشاره به دو شیفته شدن بخش دیالیز در بیمارستان خلیج فارس، تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پزشک عمومی به صورت شبانه‌روزی در بیمارستان حضور دارد و خدمات بخش‌های تزریقات و سرم تراپی، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی نیز 24 ساعته است.

براساس این گزارش، بیمارستان خلیج‌ فارس در روستای جی جیان و در بخش میانی جزیره قشم واقع‌ شده و دسترسی روستانشینان غرب جزیره به خدمات پزشکی را تسهیل می‌کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها