رییس کل دادگستری هرمزگان:

۵۰۰ نازل جایگاه سوخت در هرمزگان به مدار بازگشت/ پنج هزار و ۸۵ کارت سوخت، همچنان در ادارات پست معطل مانده است



رییس کل دادگستری هرمزگان از بازگشت ۵۰۰ نازل جایگاه‌های سوخت به مدار توزیع و تحویل بیش از پنج هزار کارت سوخت معطل مانده در ادارات پست به مالکان شان با ورود دستگاه قضایی این استان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»، رییس کل دادگستری هرمزگان عصر سه‌شنبه گفت: درپی ضرب الاجل تعیین شده از سوی دستگاه قضایی، از تعداد هفت هزار کارت سوخت معطل مانده در ادارات پست، تعداد پنج هزار و ۸۵ مورد از آن‌ها تحویل مالکان شده است و در خصوص یکهزار و ۹۱۵ عدد کارت باقی مانده که نشانی مالکان آن‌ها ناقص بوده نیز براساس شماره پلاک خودروها تلاش برای شناسایی و تحویل کارت‌های سوخت ادامه دارد.

وی ادامه داد: مجموع نازل‌های جایگاه‌های سوخت در استان هرمزگان یک هزار و ۸۰۰ عدد است که در جریان بازدید انجام شده مشخص شد تعداد ۶۳۰ عدد از آن‌ها معیوب و غیرقابل استفاده است و با صدور دستور قضایی در این خصوص ضمن تعمیر ۵۰۰ نازل هم‌اکنون در مدار عرضه قرار گرفته و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

این مقام قضایی در هرمزگان افزود: در خصوص تعداد ۱۳۰ نازل باقی مانده نیز پیگیری‌ها به منظور راه‌اندازی مجدد آن‌ها ادامه دارد که به گفته کارشناسان، به دلیل پراکندگی جایگاه‌های سوخت در استان و لزوم حضور کارشناسان فنی، رفع صد درصدی این مشکل مقداری زمان‌بر خواهد بود.

تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به دستگاه‌های فلومتر مجهز می‌شوند

رییس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه هم اکنون در نتیجه تشدید نظارت‌ها و ذخیره‌سازی مناسب سوخت، هیچ مشکلی از نظر تامین بنزین مورد نیاز در استان وجود ندارد، گفت: به زودی با هدف صحت سنجی و ارزیابی و نظارت مضاعف جهت شفاف سازی در مصرف سوخت، تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت به دستگاه‌های فلومتر مجهز می‌شوند که روند اجرای این طرح نیز آغاز شده و طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

قهرمانی تاکید کرد: در نتیجه تمهیدات اتخاذ شده از سوی دستگاه قضایی و همکاری بسیار خوب استانداری هرمزگان و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اختصاص چهار جایگاه سوخت به عرضه بنزین با کارت آزاد در بندرعباس، تردد خودروها تا حدودی روان‌تر شده و تلاش‌ها برای رفع کامل این مشکل ادامه دارد.

گفتنی است؛ ۱۳ تیرماه با حضور رییس کل دادگستری هرمزگان و معاون دادستان بندرعباس در تعدادی از جایگاه‌های پُرازدحام این شهر، پنج دستور ویژه قضایی برای جلوگیری از معطلی مردم در پمپ بنزین‌ها صادر شد تا با استفاده از تیم‌های ویژه‌ای جهت نظارت، ضمن برطرف شدن صفوف انتظار و رفع گره ترافیکی، تردد خودروها روان و عادی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها