12

مهر

1403


ورزشی

01 مرداد 1402 10:19 0 کامنت

مرحله اول مسابقات انتخابی لیگ برتر دارت هرمزگان در بخش آقایان و بانوان با شناخت نفرات به پایان رسید.

به گزارش صبح ساحل،  حیدر پیروی  رئیس کمیته دارت استان هرمزگان گفت: مسابقات انتخابی لیگ برتر استان هرمزگان در بخش آقایان و بانوان و همچنین جوانان برگزار شد.


وی بیان داشت : این مسابقات در چهار مرحله انجام شد  که مجموع امتیازات بازیکنان جایگاه آن ها را در جدول نهایی مشخص می کند و نفرات اول تا دوازدهم به لیگ برتر راه پیدا می کنند و نفرات پایین تر جواز حضور در لیگ دسته یک را می گیرند.


پیروی گفت:  انتخابی لیگ برتر دارت فقط امسال برگزار می شود  و از سال بعد بازیکنان باید از لیگ های پایین تر مسابقات را شروع کنند و بعد به لیگ های دسته یک و برتر راه پیدا کنند. این فرایند جهت هدف بخشی به تمرینات بازیکنان حرفه ای استان و همچنین بهبود کیفیت عملکرد بازیکنان انجام می شود.


رئیس کمیته دارت استان هرمزگان اظهار داشت: پنج‌ نفر برتر در بخش آقایان ، بانوان و جوانان در لیگ برتر از سوی کمیته فنی جهت شرکت در اردوها، تمرینات کمیته فنی و  مسابقات قهرمانی کشور دعوت خواهند شد.


وی گفت: در مرحله اول مسابقات انتخابی لیگ برتر دارت  آقایان که  به صورت گروهی و حذفی انجام شد در پایان حیدر پیروی اول شد.  باقر کارگر در مکان دوم ایستاد. اصغر کریمی  و سید مهدی طاهری مشترکا سوم شدند.


در مسابقات بانوان، محبوبه زارعی عنوان قهرمانی را کسب کرد. مریم دیاب در مکان دوم ایستاد و عنوان سوم مشترک را فاطمه ماهرانی و پروین نصیری از آن خود کردند.  قبل از شروع این مسابقات به یاد مرحوم هاشم جعفری ادای احترام شد و  شهرام ایرجی مسئول فنی مسابقات درباره قوانین این رقابت ها مطالبی بیان کرد.

  

دیدگاه ها (0)
img