قتل در میناب، دستگیری قاتل در مشهد



کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب یک قاتل که پس از ارتکاب قتل متواری شده بود را در کلانشهر مشهد شناسایی و دستگیر کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، فرمانده انتظامی شهرستان میناب بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد یک جوان در یکی از محلات شهرستان و متواری شدن عامل یا عاملان قتل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عباس قاسمی افزود: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، میان قاتل با مقتول درگیری ایجاد شده و مقتول با ضربات چاقو، به قتل رسیده و قاتل بلافاصله پس از ارتکاب قتل به مکان نامعلوم متواری شده است.

وی اظهار کرد: با تحقیقات علمی و اطلاعاتی به عمل آمده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، هویت و مخفیگاه قاتل فراری در استان مشهد شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران اعزامی با کادر فنی و اطلاعاتی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: قاتل در بازجویی های اولیه به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با تأکید بر اینکه مردم عزیز همواره در شرایط و موارد خاص باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به صورت شبانه روز برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود، شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها