13

مهر

1403


حوادث

14 مرداد 1402 22:33 0 کامنت

آتش‌سوزی در انبار ضایعاتی در محدوده پایانه حمل و نقل و بار شهر بندرعباس با تلاش چهار تیم آتش‌نشانی اطفا شد. این آتش‌سوزی تلفات جانی نداشت.

 

 به گزارش صبح ساحل، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری بندرعباس گفت: «نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه شماره سه، چهار، ۹ و همچنین یک دستگاه خودروی آبرسانی بلافاصله پس از اطلاع در ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه ظهر امروز (شنبه) به محل آتش‌سوزی اعزام شدند و به مهار آتش پرداختند».

پس از آن یکی از مخاطبان صبح ساحل با ارسال تصاویری از اطفای این حریق توسط آتش‌نشانان گفت: «انبار ضایعات چهچکور بندرعباس امروز حوالی ساعت ۱۱.۳۰ ظهر دچار آتش‌سوزی شد. در این گرمای مردادماه و در شرایطی بسیار سخت، آتش‌نشانان بندرعباس تقریبا تا ساعت 5عصر مشغول اطفای حریق بودند. باعث تاسف است که حتی خودروهای آتش‌نشانی کولر نداشت و این عزیزان بعد از این عملیات سخت، برای تجدید قوا حتی نمی‌توانستند زیر کولر خودرو استراحت کنند و پناه به سایه کنار خودرو بردند».

این شهروند در ادامه گفت: «لطفا پیگیری کنید تا این عزیزان با مشکلات کمتری روبه‌رو باشند.  نصب یک کولر برای خودرو هزینه زیادی ندارد که سازمان آتش‌نشانی ازعهده این کار برنمی‌آید».

 

دیدگاه ها (0)
img