آغاز عملیات ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس



استاندار هرمزگان گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس آغاز شد.

     

به گزارش صبح ساحل، مهدی دوستی صبح امروز (۱۵ مردادماه) در مراسم عملیات اجرایی ساخت ۱۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس گفت: امروز شاهد تسطیح ۱۵۰ هکتار از اراضی الحاق شده برای ساخت این طرح مهم در شهر بندرعباس هستیم. 

وی بیان کرد: ساخت چهار میلیون مسکن مهم‌ترین وعده دولت سیزدهم به مردم بوده و برای اجرای آن برنامه ریزی مناسب صورت پذیرفته است. 

استاندار هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود ۴۳ درصد مردم در شهر بندرعباس مستاجر هستند اهمیت ساخت مسکن و حذف هزینه اجاره از سبد خانوار دارای اهمیت بسیار زیادی است. 

دوستی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد پروانه‌های ساخت طرح نهضت ملی مسکن صادر شده است، خاطرنشان کرد: بنا داریم تا سفر رئیس جمهور به استان تمام تعهد در اجرای این طرح را عملیاتی کنیم و منازلی با کیفیت و با قیمت مناسب برای مردم استان بسازیم.

وی ادامه داد: دولت با کاهش نرخ سود بانکی از ۲۳ به ۱۸ درصد و افزایش میزان تسهیلات به ۵۵۰ میلیون تومان عزم جدی برای خانه دار کردن مردم در سریعترین زمان ممکن را دارد. 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این طرح در حوزه نظارت به صورت جدی رصد می‌شود، عنوان کرد: متقاضیان هم با انجام همکاری لازم  و تامین سهم آورده اولیه روند ساخت منازل را تسریع ببخشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها