13

مهر

1403


ورزشی

17 مرداد 1402 09:44 0 کامنت

مراسم اختتامیه دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا ویژه بانوان با حضور رئیس و دبیر هیئت فوتبال هرمزگان به پایان رسید.

 


 به گزارش صبح ساحل، مراسم اختتامیه دور مربیگری سطح یک فوتسال آسیا ویژه بانوان با حضور قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان، اصغر معماری دبیر هیئت فوتبال، محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان، حسین نارنجی نسب رئیس کمیته فرهنگی هیئت فوتبال و منصور پزشک رئیس اداری و مالی هیئت ، محمد میرسکنا مسوول آی تی و حسن معماری رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال در محل سالن آموزش شهدای کارگر بندرعباس برگزار شد.
در ابتدا مراسم خانم محمدی سرپرست دوره گزارشی از روند چگونه برگزار شدن دوره سطح یک فوتسال آسیا به میزبانی هئیت فوتبال هرمزگان ارائه نمود.
در ادامه قاسم رنجبریان رئیس هئیت فوتبال هرمزگان از خانم بارانی مدرس دوره ، خانم معماری کمک مدرس و خانم محمدی سرپرست کلاس تقدیر و تشکر کرد و گفت:
از کمیته آموزش مربیان و کمیته آی تی که تلاش کردند دوره به موقع شروع شود و در زمان مقرر به پایان برسد سپاسگزارم و این قول را به بانوان علاقمند به دوره های آموزشی مربیگری و داوری می دهم که هر زمان درخواستی از جابجایی استان به دست ما برسد دوره ها را برگزار خواهیم کرد.
  مینا بارانی مدرس دوره هم از شرایط خوبی که هیئت فوتبال استان هرمزگان برای برگزاری این دروه فراهم کرده بود تشکر کرد و بیان داشت : شرکت کنندگان برای رشد و موفقیت بیشتر  تنها نباید به مباحث این دوره متکی شوند بلکه باید علم خود را به روز کنند.
وی گفت: امروزه بازیکنان مربیانی را می خواهند که از خودشان بیشتر بدانند پس همه شما شرکت کنندگان به دنبال سطح ارتقا دانش خود باشید.
در پایان به تمامی شرکت کنندگان در دوره گواهی شرکت در کلاس اهدا شد.
دوره مربیگری سطح یک فوتسال آسیا با حضور ۱۵ شرکت کننده به میزبانی هئیت فوتبال استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

 

دیدگاه ها (0)
img