واتس اپ درحال کار بر روی ویژگی چت صوتی گروهی است



واتس اپ به‌عنوان یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای ارتباطی آنلاین شناخته می‌شود که دارای قابلیت‌های مختلفی ازجمله چت متنی، پیام‌های صوتی، تماس‌های تصویری و غیره است. به‌تازگی، متا قابلیت پیام‌های ویدیویی کوتاه 60 ثانیه‌ای را به این پیامرسان اضافه کرده است. اکنون، در تلاش برای جذب کاربران بیشتر، واتس اپ روی قابلیت دیگری شامل چت صوتی در گروه هایی با ظرفیت حداکثر 32 نفر کار می‌کند که هدف آن جذب کاربران پلتفرم‌های خاص مانند Slack و Discord است.

        

چت صوتی گروهی واتس اپ

متا به‌تازگی نسخه 2.23.16.19 WhatsApp Beta را منتشر کرده و همان‌طور که توسط WABetaInfo مشاهده شده است، این به‌روزرسانی جدید شامل چت‌های صوتی گروهی است که برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس بوده و به‌زودی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد. این ویژگی کاملاً شبیه به چت صوتی Discord است و اعضای گروه می‌توانند در هر زمان به یک کانال چت صوتی فعال بپیوندند. ایده این است که به‌جای ارسال اعلان تماس برای همه افراد در یک چت گروهی، شرکت‌کنندگان یک اعلان «بی‌صدا» دریافت می‌کنند که نشان می‌دهد یک چت صوتی شروع شده است.

بر اساس آخرین نسخه بتا WhatsApp، هر چت گروهی یک پروفایل شکل موج صوتی جدید دریافت می‌کند. با کلیک بر روی پروفایل، چت شروع می‌شود و یک رابط اختصاصی با هر شرکت‌کننده‌ای که توانایی پیوستن به آن را دارد، ظاهر می‌شود. علاوه‌بر این، هنگامی که یک چت صوتی آغاز شد، یک تصویر کوچک در پروفایل گروه در لیست چت ظاهر می‌شود. بااین‌حال، اگر کسی به‌مدت یک ساعت به چت نپیوندد، چت به پایان می‌رسد.

   

چت صوتی گروهی واتس اپ

  

چت صوتی گروهی واتس اپ

گفتنی است، چت صوتی درحال‌حاضر فقط برای گروه‌های منتخب قابل‌دسترسی است، زیرمجموعه‌ای از گروه‌هایی که بیش از 32 شرکت‌کننده دارند. بااین‌حال، تنها 32 شرکت‌کننده می‌توانند در یک زمان به یک چت صوتی بپیوندند. مانند سایر رسانه‌های ارتباطی WhatsApp، چت‌های صوتی نیز رمزگذاری شده‌اند.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، چت صوتی درحال‌حاضر فقط برای کاربران واتس اپ بتا در دسترس است. بااین‌حال، احتمالاً در روزهای آینده، برای مشتریان بتا بیشتری ارائه خواهد شد و درنهایت پس از آن برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها