همکاری سازمان میادین تهران با تعاون روستایی هرمزگان جهت عرضه لیموترش



مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با هدف نظارت بر تامین و تسهیل ارسال لیموترش به تهران به استان هرمزگان سفر کرد.

 

به گزارش صبح ساحل، ایوب فصاحت با هدف نظارت بر تامین و تسهیل ارسال لیموترش به تهران با همکاری شبکه تعاون روستایی؛ به استان هرمزگان سفر کرد.

در این سفر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در میعت مدیر تعاون روستایی هرمزگان و هیئت همراه با کشاورزان به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کردند و درجریان روند کار آنها قرار گرفتند.

ایوب فصاحت در حاشیه بازدید از مرکز خرید لیمو در آبنمای رودان، اظهار کرد: با توجه به تولید بسیار خوب لیموترش در شهرستان رودان که از قطب های تولید لیموترش در کشور است، باهمکاری سازمان تعاون روستایی برای کمک به باغداران و افزایش قیمت محصول لیموترش در منطقه حضور پیدا کرده ایم.

وی اضافه کرد: هم اکنون با کار بسیار خوب رسانه ها و ورود تعاونی روستایی برای خرید مستقیم محصول و حرکت شهرداری ها کشور مسیر عرضه همواره شد  و همینطور قیمت آن نیز رو به بالا است.

عیسی برخورداری پور مدیر تعاون روستایی هرمزگان نیز گفت: خرید لیمو توسط مراکز خرید و تعیین کیفیت آن زیر نظر اعضاء کمیسیون استانی شامل نماینده مباشر، نماینده مدیریت تعاون روستایی و نماینده جهادکشاورزی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به فساد پذیری، بلافاصله پس از خرید محصول باغدار، نسبت به فرآوری و تبدیل آن به لیموی خشک یا سایر فرآورده ها اقدام می شود.

برخورداری پور تصریح کرد: با ورود شبکه تعاون روستایی برای خرید لیمو ترش در استان هرمزگان، بهای این محصول به نفع باغداران متعادل شده است.

در جلسه مشترک با فرماندار رودان، مدیرعامل ساماندهی مشاغل بندرعباس، مدیرتعاون روستایی استان هرمزگان، معاونان بازرگانی تعاون روستایی، مدیران عامل اتحادیه های تعاونی های روستایی به بررسی مسائل پیرامون طرح تامین و توزیع لیمو ترش در مراکز تولید و ارایه راهکارهای موجود در این زمینه پرداختند.

همچنین، در این سفر از مراکز خرید و جمع آوری لیمو ترش تعاون روستایی جغین، فرآوری و خشک کردن لیمو در منطقه رودان، مراکز سرت و بسته بندی در منطقه برنطین بازدید بعمل آمد.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها