در چرخاندن توپ فوتبال روی انگشت با چشم بسته

ورزشکار مینابی رکورد ورزشکار اسرائیلی را شکست



ورزشکار مینابی با شکستن و ثبت ركورد جدید چرخاندن توپ فوتبال شماره پنج روی انگشت با چشم بسته در گینس و ایمارو  این رکورد را از ورزشکار اسرائیلی‌ گرفت و از آن خودش کرد.

 


به گزارش صبح ساحل، ایمان احمدی طیفکانی ورزشکار ارزنده و صاحب نام میناب در رکوردی جدید  خود توانست رکورد ورزشکار اسرائیلی را بشکند و در کتاب رکوردهای جهانی گینس و ایمارو رکورد چرخاندن توپ فوتبال شماره پنج روی انگشت با چشم بسته را به نام خود به ثبت برساند.
این رکورد با حضور روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب، احمدی و زاهدی نماینده های ایمارو، آرش احمدی طیفکانی عنوان دار ثبت رکورد های گوناگون در ایمارو و گینس و دیگر حاضرین در سالن دالفیت شهرک المهدی میناب به ثبت رسید.
  این دومین رکورد جهانی ایمان احمدی طیفکانی است که در کنفدراسیون چند جانبه ثبت رکوردهای جهانی گینس و ایمارو با موفقیت به ثبت رسیده است.
در این چالش فوق العاده سخت و جذاب و ثبت رکورد جهانی ایمان احمدی طیفکانی با چرخاندن توپ فوتبال شماره پنج روی انگشت با چشم بسته در مدت زمان ۵ دقیقه و ۴ صدم ثانیه که قبلا ورزشکار اسرائیلی رکورد دار این حرکت به مدت ۴ دقیقه و ۲۱ ثانیه بود را بگیرد و این افتخار جهانی به نام میناب ، هرمزگان و کشور عزیزمان ایران ثبت کند.
ایمان احمدی طیفکانی بازیکن اسبق تیم نوجوانان نوبند گستر میناب، جوانان ذوب آهن اصفهان و بزرگسالان شهرداری بندرعباس می باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها