13

مهر

1403


ورزشی

27 مرداد 1402 18:10 0 کامنت

نشست هم اندیشی و هماهنگی نایب رئیسان و مربیان تیم های فوتسال بانوان با ریئس و دبیر هیئت فوتبال استان برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، به منظور برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان استان در رده های مختلف در فصل جدید مسابقات نشست هم اندیشی و هماهنگی نایب ریئسان شهرستان هاو مربیان فوتسال بانوان با ریئس و دبیر هیئت فوتبال استان  در محل هیئت فوتبال استان برگزارشد.
در این نشست ،اصعر معماری دبیر هئیت فوتبال استان
با اشاره به اهمیت ورزش فوتبال بانوان و اولویت قرار دادن برنامه های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان در سال جاری اظهار داشت: همان طور که ریئس هیات فوتبال استان تا‌کید شان امسال بر اولویت قرار دادن برنامه های فوتبال بانوان است  تمام کمیته های هئیت  برای توسعه فوتبال بانوان باید همکاری لازم با این کمیته داشته باشند.
اصغر معماری دبیر هئیت فوتبال استان در ادامه بیان داشت: فوتسال بانوان استان در سطح کشور از قطب های بزرگ فوتسال بانوان کشور محسوب می شود و چند سالی است که از قافله فوتسال بانوان کشور عقب افتاده که امیدواریم با برنامه ریزی و همدلی بتوانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم و با عزمی که در کمیته بانوان  دیده می شود شدنی است وهمه باید دست به دست هم دهیم تا با اجرای دقیق برنامه ها بار دیگر شاهد شکوفایی فوتبال بانوان در سطح کشور و ملی باشیم.
زهرا مرادی شهدادی مسوول کمیته امور بانوان برنامه فصل جدید مسابقات فوتسال و فوتبال بانوان در رده های مختلف اعلام کرد و بیان داشت: برگزاری مسابقات فوتسال بانوان در رده های مختلف با استارت مسابقات نونهالان از شهریور ماه دنبال خواهد شد.
وی گفت: مسابقات لیگ یک استان در نیمه دوم شهریور ماه همچنین لیگ برتر فوتبال استان در نیمه اول مهرماه به صورت رفت و برگشت اجرا می شود و مسابقات نوجوان و جوانان آبان و آذر برگزار می شود و در دی ماه هم مسابقات فوتبال بانوان استان برگزار خواهد شد.
در همین نشست نایب ریئسان شهرستان ها و مربیان نظرات و خواسته های خود را در رابطه با توسعه فوتبال بانوان در هیات های خود مطرح نمودند تا در جهت توسعه فوتبال بانوان استان و شهرستان ها گامی بلند برداشته شود. در این جلسه طی حکمی از سوی قاسم رنجبریان ریئس هئیت فوتبال استان هرمزگان،  سمانه کمالی به عنوان مسئول  اطلاع رسانی کمیته بانوان معرفی شد و حکم خود را دریافت کرد.

دیدگاه ها (0)
img