رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس:

تجربه همکاری‌های مشترک موجب به میدان آوردن توان و استعداد چند منظوره می‌شود



نشست مهدی قنبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارگری سپاه ناحیه بندرعباس با رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمدرضا خسروی مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید حسین خورگویی در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، در این نشست رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: تجربه همکاری های مشترک، موجب به میدان آوردن توان و استعداد چند منظوره می شود و باعث موفقیت در برگزاری رویدادهای مختلف خواهد شد.
رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس بیان داشت:  سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس با توجه به رسالت خود در همراهی با اقشار و گروه های مختلف اجتماعی که طیفی گسترده را نیز شامل می شود توانسته زمینه ساز رویدادهایی ماندگار شود که بسیاری از آن ها علاوه بر یک خاطره جمعی، اثرات مختلف فرهنگی اجتماعی متعددی را روی مخاطبان گذاشته است.
مهدی قنبری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارگری شهرستان بندرعباس نیز در پایان با بیان این که این آمادگی در حوزه مقاومت نسبت به همراهی در برگزاری رویدادها وجود دارد عنوان کرد: امید است در سایه تعامل سازنده با سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس رویدادهایی ماندگار را رقم بزنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها