۱۰ دستگاه اتوبوس و ۲۹ ون از هرمزگان به مرز شلمچه اعزام شد



 مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان از اعزام ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۲۹ ون شهرداری‌های هرمزگان به مرز شلمچه برای جابجایی زائران حسینی خبر داد.

  

  

به گزارش صبح ساحل، صفر صادقی پور اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و انجام وظیفه‌ای که وزارت کشور بر عهده استانداری و شهرداری گذاشته مقرر شد در استان هرمزگان نیز در خصوص خدمت رسانی به زائران اربعین اقداماتی انجام شود.

وی افزود: بر همین مبنا با هماهنگی انجام شده ۱۰ دستگاه اتوبوس و ۲۹ دستگاه ون جهت حمل و نقل و انتقال زائران به موکب شلمچه و مرز شلمچه اعزام شدند تا نسبت به جا به جایی زائران هرمزگانی و جنوبی اقدام کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: همچنین ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی و ۲ دستگاه خودرو حمل زباله که از سوی شهرداری های رویدر، جاسک و میناب تامین شده به مرز شلمچه منتقل شد.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ نیروی خدماتی شهرداری نیز برای ارائه خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین علیه السلام به مرز شلمچه اعزام شدند تا در مدت زمان برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین در خدمت زائران باشند.

صادقی پور گفت: اتوبوس‌ها و ون‌های اعزامی به مرز شلمچه در بازگشت از مرز هم زائران هرمزگانی را به این استان منتقل خواهند کرد تا بخشی از نیاز زائران به وسایل نقلیه مرتفع شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه زائران از شهرستان‌های مختلف در حال عبور برای رساندن خود به مرز هستند، شهرداری‌های سراسر استان آمادگی دارند نسبت به تامین محل اقامت و تغدیه این زائران در قالب برپایی موکب اقدام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها