به مناسبت هفته دولت برگزار شد

مسابقات تیراندازی و دارت برای کارمندان جاسک



به مناسبت هفته دولت، به همت اداره ورزش و جوانان  و ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان جاسک یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و دارت ویژه کارکنان دولت با شرکت ۳۰ نفر در محل سالن ورزشی اداره ورزش و جوانان  برگزار شد.


به گزارش صبح ساحل،  عبدالمجید مرادی، رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت:  به منظور شادابی و نشاط و تندرستی کارمندان دولت و با همکاری ستاد بزرگداشت هفته دولت  و هئیت های تیراندازی و همگانی یک دوره مسابقات تیراندازی و دارت برگزار شد.


وی بیان داشت: ۳۰  نفر از کارمندان ادارات جاسک در این مسابقات شرکت کردند و در هفته تربیت بدنی و ورزش جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان دولت در بخش آقایان و بانوان در چند رشته ورزشی برگزار خواهد شد.


در مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی نوید قنبری از اداره بندر دریانوردی مقام اول را کسب کرد. محمد بادسار از شهرداری مقام دوم به دست آورد. مجتبی اریسی از اداره بندر و دریانوردی  سوم شد. در مسابقات دارت، کمیل حیدری نژاد از اداره ورزش اول شد. محمد بادسار از شهرداری  دوم و شهداد امای از شهرداری در مکان  سوم ایستاد. وحید کریمی خواه و شهداد امای مسول برکزاری و داوری این مسابقات را برعهده داشتند و مراسم اهدا جوایز با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک برگزار شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها