تصادف در مرز چذابه ۳۱ مصدوم به جا گذاشت



سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری در مرز چذابه در روز دوشنبه ۳۱ نفر مصدوم به جا گذاشت.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، عارف شرهانی با بیان اینکه مصدومان به درمانگاه مرزی چذابه منتقل شدند گفت: وضعیت حادثه دیدگان وخیم نیست.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از مصدومان توسط ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد و ۲ نفر دختر و پسر با ترومای سر و گردن با بالگرد به اهواز انتقال یافتند.

وی افزود: مصدومان بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام می‌شوند.

همچنین بر اساس این گزارش بامداد روز یکشنبه، تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون بعد از عوارضی پل زال به سمت اندیمشک ۲ کشته و ۲۳ مصدوم به جا گذاشت.

طرح خدمت رسانی اورژانس خوزستان به زائران اربعین حسینی درقالب تیم‌های درمانی و خدماتی از طریق ۲۰ پایگاه ثابت و موقت در نقاط مختلف تردد زائران به سمت مرز چذابه از ۲۷ مرداد ماه آغاز به‌کار کرد و از اهواز تا مرز چذابه حدود ۲۶ دستگاه آمبولانس جدید به علاوه ۱۴ آمبولانس‌ موجود برای خدمات به زائران آماده اند، ۶ دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در این مسیر مستقر شده و تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات رسانی می‌کند.

درمانگاه مرزی چذابه با حداقل ۲ پزشک، هشت پرستار و کادر درمان در هر شیفت راه اندازی شده ، درمانگاه تامین اجتماعی با ۲ پزشک و بیمارستان ارتش نیز با ۵۰ تخت برای خدمات رسانی به زائران فعال هستند.

یک هزار و ۷۱ نیروی اورژانس پیش‌بیمارستانی در کل استان فعال هستند و پنج بالگرد و یک هواپیمای بال ثابت در حالت آماده باش قرار دارد.

۱۵شهریور ۱۴۰۲ مطابق با ۲۰ صفر روز اربعین حسینی است. حرکت تدریجی زائران اربعین به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از روزهای آغازین ماه صفر شروع و چند روز مانده به روز اربعین به اوج خود می‌رسد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها