دوره داوری VAR در عربستان لغو شد و داوران اعزام نشدند



 رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه دولت و فدراسیون پیگیر برطرف کردن مشکلات ورود فناوری کمک‌داور ویدئویی(VAR) به ایران هستند، گفت که دوره داوری این فناوری در عربستان لغو شد و داوران اعزام نشدند.

       

به گزارش صبح ساحل، خداداد افشاریان در واکنش به این موضوع که ورود کمک‌داور ویدئویی از چه زمانی در فوتبال ایران نهایی و عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: قرار است VAR برای جام‌ باشگاه‌های آسیا وارد ایران شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا مدیریت می‌کند تا این اتفاق محقق شود.

وی ادامه داد: شاهد تلاش‌های دولت و فدراسیون فوتبال برای برطرف شدن مشکلات VAR در ایران هستیم اما بعید می‌دانم این تجهیزاتی که وارد می‌شود برای لیگ داخلی امکان بهره‌برداری داشته باشد. مشکلاتی در تحریم‌ها داریم که باید رفع شود تا بتوانیم با داوران خودمان این کار را ادامه دهیم.

افشاریان در پاسخ به این سوال که VAR به لیگ امسال خواهد رسید یا خیر، گفت: نمی‌توان زمان دقیقی را برای اجرایی شدن این موضوع اعلام کرد،‌ اما همه در تلاش هستند تا این کار به درستی و با سرعت بیشتر دنبال شود.

وی در خصوص اینکه چرا داوران کشورمان به دوره VAR در عربستان اعزام نشدند نیز اضافه کرد: این کلاس قرار بود برگزار شود اما نشد و برای همین داوران کشورمان به این کشور سفر نخواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها