فروش خودروهای پژو پارس و هایما اس 5 ایران‌خودرو آغاز شد



بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودروهای پژو پارس و هایما اس 5 ایران‌خودرو آغاز شد.
     
به گزارش صبح ساحل، بیستمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق‌العاده خودرو پژو پارس و هایما اس 5 ایران خودرو آغاز شد.
موعد تحویل این محصولات ۹۰ روزه است و صرفا برای منتخبین اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲، به شرح جدول ذیل ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده‌اند و اسامی آنها به‌عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ خودروی پارس و بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ خودروی هایما ۵S فروش فوق‌العاده  به این شرکت اعلام شده است مشمول این دوره هستند.
برای این دسته از متقاضیان از سوی شرکت ایران خودرو پیامک ارسال می‌شود یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است که می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.
مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد
مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو در حالی از ۲۱ شهریور ۱۴۰۲آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.
این طرح برای متقاضیانی درنظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود و یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال ۱۴۰۳ بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند.
 سامانه یکپارچه فروش خودرو برای دومین بار در شهریور امسال بازگشایی می‌شود. این سری آن دسته از متقاضیانی که با تعیین‌تکلیف مراحل اول و دوم موعد تحویل محصولشان به ۱۴۰۳ موکول شده، امکان مراجعه به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو را دارند و همچنان بحث مرحله سوم و ثبت‌نام از متقاضیان جدید مطرح نیست.
با ۴۵۰ میلیون صاحب پژو پارس شوید
قیمت پژوپارس LX در بازار ۶۱۰ میلیون شده است و پژوپارس LX در نمایندگی ۳۲۷ میلیون است و پژو پارس ELX-TU۵ در بازار به ۶۸۰ میلیون تومان رسیده است.
با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت روز خودروهای پژو پارس به دست خواهید آورد.​
قیمت انواع خودرو پژو پارس
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
پژوپارس LX ۱۴۰۲ صفر ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر ۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال سفارشی ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۲۹۱,۱۶۹,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۲ صفر(کارخانه) ۳۲۷,۶۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۶۰,۲۱۴,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۲ صفر (کارخانه) ۲۷۵,۲۰۱,۰۰۰
پژو پارس ELX-TU۵ ۱۴۰۱ صفر ۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس ELX-XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۵۴۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۱ صفر ۴۶۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P سال ۱۴۰۱ صفر ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷P ۱۴۰۱ صفر ۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۱ صفر ۵۸۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس XU۷ ۱۴۰۰ صفر ۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو پارس LX ۱۴۰۰ صفر ۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰
براساس ابلاغیه جدید وزارت صنعت به شرکت‌های خودروساز فعلاً فروش خودرو توسط خودروسازان متوقف شده است.در این بخشنامه اعلام شده به منظور ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم و همچنین دستور وزیر صنعت جهت ایجاد سامانه یکپارچه، فروش خودرو صرفاً از طریق سامانه متمرکز که متعاقباً توسط وزارت صنعت معرفی می‌گردد انجام شود و هرگونه عرضه از طرق دیگر فوراً متوقف گردد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها