12

مهر

1403


ورزشی

05 مهر 1402 10:09 0 کامنت

هفته اول لیگ‌های برتر نونهالان و نوجوانان با انجام ۹ بازی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در فصل جدید لیگ های برتر فوتبال نونهالان و نوجوانان تیم ها در دو گروه شرق و غرب با هم رقابت خواهند کرد.


در گروه غرب  نونهالان تیم های خلیج فارس پارسیان، پریما اسپرت قشم، بهزیستی جناح ،  پرشین بندر لنگه و هرنگ جوان و در گروه شرق تیم های صدرا جنوب بندرعباس، میعاد هرمزگان، فانوس بندرتیاب و فولاد هرمزگان با هم رقابت می کنند.


در لیگ برتر نوجوانان استان در گروه غرب تیم های  پاس بندرلنگه، لمزان ، گازال جناح ، صیادان بندربستانه سدار بندر خمیر و خلیج فارس پارسیان  و در گروه شرق اتحاد ایسین، آبفا بندرعباس، یاران جوان بندرعباس، یونس رامین حاجی آباد، کنعان میناب و شاهین مهررودان حضور دارند.


در دیدارهای انجام شده مسابقات نوجوانان در گروه غرب  تیم پاس بندرلنگه در خانه دو بر یک به لمزان باخت. محمد نظامی برای پاس و محمد ارسی نژاد و فرید بلونه برای لمزان گلزنی کردند. گازال جناح و صیادان بستانه یک یک مساوی شدند. ادریس مشایخی برای گازال و محمددین پژه برای صیادان بندربستانه گلزنی کردند.


سدار بندر خمیر در یک بازی پرگل پنج بر سه خلیج فارس پارسیان را شکست داد. دانیال گذرآبادی و مجتبی مراد هر کدام دو گل و علیرضا خورانگه یک گل برای تیم سدار بندر خمیر زدند و سه گل تیم خلیج‌فارس پارسیان را مهدی بلوچی، احمد دمور و محمد باقری  به ثمر رساندند.


در دیدارهای گروه شرق ، اتحاد ایسین در خانه چهار گل از آبفا بندرعباس دریافت ورد. امیرمحمد زحمتکش دو گل،  امیرحسین فارسی و البرز رحیمی هر کدام یک گل برای آبفا زدند. بازی یاران جوان بندرعباس و یونس رامین حاجی آباد بدون گل به پایان رسید و کنعان میناب سه بر دو شاهین مهررودان را برد.


محمد پورجعفرنژاد دو گل و سجاد زمین کوفته یک گل برای کنعان زدند و دو گل شاهین مهررودان را امین رامشگر و امیرعلی روزمزدی به ثمر رساندند. در بازی های  هفته اول لیگ برتر فوتبال نونهالان استان  و در گروه شرق صدرا جنوب بندرعباس و میعاد هرمزگان یک یک مساوی شدند. امیرعلی تقی پور و باربد ویشکی نژاد برای دو تیم گلزنی کردند.
بازی فانوس بندرتیاب و فولاد هرمزگان هم برگزار نشد. در بازی های گروه غرب، خلیج‌فارس پارسیان شش بر یک پریمااسپرت قشم را برد.


مهران رستمی، دانیال رسایی هر کدام دو گل ، مصطفی رسمار و عبدالله قاسمی هر کدام یک گل برای خلیج فارس پارسیان زدند و تک گل تیم پریما اسپرت قشم را محتشم رحیمی به ثمر رساند. بهزیستی جناح در خانه با نتیجه ۷ بر ۲ مغلوب پرشین بندرلنگه شد. اسماعیل وطن پرست و سهیل دست پاک برای بهزیستی و گل های پرشین بندر لنگه را امیرمقدم  سه گل، محمد صالحی دو گل و محمدمهدی یوسفی و ابراهیم دستبند هر کدام یک گل زدند. هرنگ جوان در هفته اول استراحت داشت.

 

دیدگاه ها (0)
img