دوربین آیفون 15 پرو مکس در DxOMark دوم شد، پشت سر هواوی!



 پس از مدتی سایت مشهور Dxomark که منبع اصلی بررسی تخصصی دوربین به حساب می‌آید، آیفون ۱۵ پرو مکس را زیر ذره‌بین قرار داده و به دوربین این گوشی نمره داده است.

  

طبق بررسی‌های این سایت آیفون ۱۵ پرو مکس واقعا یک شاهکار از نظر دوربین است و باید اپل را بابت تولید این گوشی ستایش کرد. این محصول با کسب نمره کلی ۱۵۴ و اختلاف ۲ نمره‌ای با هواوی P60 Pro در جایگاه دوم لیست قرار گرفته است و در برخی از زمینه‌ها مانند فیلم‌برداری قوی‌ترین گوشی جهان است.

نمرات دقیق آیفون ۱۵ پرو مکس در Dxomark
نمرات دقیق آیفون ۱۵ پرو مکس در Dxomark

جالب است بدانید که نمره ایفون ۱۴ پرو مکس ۱۴۶ بوده و این یعنی نسل جدید با ۸ نمره بهبود مواجه شده است. آیفون ۱۵ پرو مکس در واقع به گفته Dxomark بهترین گوشی جهان برای عکاسی در طبیعت و عکاسی از دوستان و خانواده است و هواوی P60 Pro در زمینه عکاسی شب بهتر از ۱۵ پرو مکس عمل می‌کند، آن هم فقط مقداری بهتر!

برای درک بهتر نمره بالای دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S23 اولترا که یکی از بهترین مجموعه دوربین‌های جهان را دارد توانسته به نمره ۱۴۰ دست پیدا کند و این نمره ۱۴ عدد کمتر از نمره آیفون ۱۵ پرو مکس جدید شرکت اپل است.

لیست گوشی‌های برتر dxomark از نظر دوربین
لیست گوشی‌های برتر dxomark از نظر دوربین

اپل طی سال‌های اخیر به خوبی نشان داده که آیفون‌ها تا چه حد در زمینه دوربین توانا هستند و امسال این توانایی را یک پله جلوتر برده تا کار برای رقبای اندرویدی و گلکسی S24 اولترا که در آینده معرفی می‌شود هم سخت‌تر شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها