12

مهر

1403


ورزشی

14 مهر 1402 18:20 0 کامنت
هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های هرمزگان با انجام شش بازی به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل،  در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ثامن کردر با ستاره انقلاب رودان، اتحاد‌روستایی با وحدت گورزانگ ، فانوس تیاب با زاهد  منتخب چاهو‌،،جنوب برکه دوکا با  شناور سازی پی پشت قشم، طوفان کوخرد با  عالمین دومیلو و جبل بر شهرو با گازال جناح بازی کردند.

در دیدارهای این هفته گروه شرق ثامن کردر میناب در خانه با دو گل مغلوب ستاره انقلاب رودان شد.

برای تیم ستاره انقلاب رودان ، امین حسین زاده و میلاد زارعی گلزنی کردند. فانوس بندرتیاب که تا پایان نیمه نخست یک بر صفر از مهمان خود زاهد چاهو  عقب بود در پایان نود دقیقه دو بر یک پیروز شد و از شکست خانگی فرار کرد.‌ در این بازی برای فانوس بندر تیاب مهدی کریمی و اسماعیل زاهدی گلزنی کردند و تک گل تیم  زاهد منتخب چاهو را امیرمجنونی به ثمر رساند.

  اتحاد روستایی جاسک با تنها گلی که رضا عابدینی زد تیم  وحدت گورزانگ را شکست داد.

در دیدارهای گروه غرب ، جنوب برکه دوکا سه بر یک تیم پی پشت قشم را با شکست بدرقه کرد‌. مهران ختار ، ابراهیم فرح و دانیال فلاحتی برای جنوب برکه دوکا و محمد حسینی هم تک گل شناورسازی پی پشت قشم را به ثمر رساندند. جبل برشهرو در یک دیدار پر گل چهار بار دروازه گازال جناح را باز کرد و تنها یک بار دروازه اش توسط یحیی افسرده حال بازیکن گازال جناح باز شد.

برای جبل بر شهرو هم اصلان رمضانی، جواد جغینی پور، حامد قویدل و حسن عامری گلزنی کردند. 
طوفان کوخرد و عالمین دمیلو دو دو مساوی شدند
رامین دادبود و مظفر رویدل برای طوفان کوخرد و فرهاد سالاری و مهدی دهقانی برای عالمین دمیلو در این بازی گلزنی کردند. در لیگ برتر فوتبال باشگاه های هرمزگان در گروه شرق  تیم های منتخب زاهد چاهو،  ستاره انقلاب رودان، فانوس بندر تیاب،  وحدت گورزانگ،  ثامن کردر میناب،  و اتحاد روستایی جاسک و در گروه غرب تیم های شناورسازی قشم،  گازال جناح، حبل بر شهرو، اتحاد دژگان، جنوب برکه دوکا پارسیان، عالمین دمیلو و طوفان کوخرد با هم رقابت می کنند.
 
دیدگاه ها (0)
img