عاملان ۵۵ فقره سرقت در بندرعباس دستگیر شدند



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عاملان با ۵۵ فقره سرقت قطعات داخل خودرو در بندرعباس دستگیر شدند و از آنان اموال مسروقه کشف شد.

 

به گزارش صبح ساحل،‌ سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در خصوص دستگیری سارقان اظهار کرد: درپی سرقت قطعات خودرو که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، عوامل پایگاه آگاهی شهرستان بندرعباس درپی رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب را شناسایی کنند.

وی با اشاره به شگرد سارقان بیان کرد: آنان با یک‌دستگاه موتورسیکلت در سطح شهرستان بندرعباس پرسه زنی و باتوجه به غفلت رانندگان اقدام به سرقت می‌کردند که در این خصوص برابر حکم قضایی متهم ردیف اول دستگیر و در بازرسی از داخل منزل متهم مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم در بازجویی اولیه باتوجه به مستندات لب به اعتراف گشود و بیان کرد با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت کرده و سپس اموال مسروقه را به ۲ نفر مالخر می‌فروخته‌اند.

سردار جاویدان ادامه داد: با اخذ مجوز قضایی همدستان متهم و ۲ مالخر نیز دستگیر شدند که از داخل مخفیگاه آنان انواع اموال مسروقه کشف و ضمن انتقال اموال مسروقه به پایگاه پلیس، شاکیان نیز شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ابراز کرد: این سارقان تاکنون به ۵۵ فقره سرقت اعتراف کرده‌اند که در این راستا تاکنون ۳۰ نفر شاکی اموالشان را تحویل گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تحقیق از متهمان برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی و عودت اموال مسروقه به مال باختگان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و انتظار می‌رود ضمن توجه به توصیه‌های پلیس در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اطلاع دهند. 

 

افزایش هشت درصدی میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس هرمزگان

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان بااشاره به اینکه شهروندان هرمزگانی در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار تماس تلفنی با سامانه «۱۹۷» بازرسی پلیس استان برقرار کردند، گفت: میزان رضایت قدردانی مردم از عملکرد پلیس در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

سرهنگ فرزاد ایجادی ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار کرد: کاهش ۵۸ درصدی انتقاد و کاهش ۲۰ درصدی شکایت از عملکرد پلیس نیز در مدت ۶ ماه گذشته در استان به ثبت رسید.

وی ادامه داد: ارتباط شهروندان با سامانه «۱۹۷» بازرسی مجموعه انتظامی پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتقاد پلیس این است که اگر امنیت پایدار و قابل قبولی در سطح استان وجود دارد نتیجه مشارکت و همراهی مردم با کارکنان و فرماندهان انتظامی در استان است.

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی هرمزگان یادآورشد: مردم در صورت هرگونه اخلال در سامانه ۱۹۷ می‌توانند با شماره‌های ۰۷۶۲۱۸۲۱۶۵۹۰ و ۰۷۶۲۱۸۲۱۳۰۴ تماس برقرار کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها