14

مهر

1403


ورزشی

19 مهر 1402 13:25 0 کامنت

با حذف میرهاشم حسینی از رقابت‌های تکواندوی گرندپری چین، تعداد حذف‌ شده‌های تکواندوی مردان ایران در این رقابت‌ها به عدد ۵ رسید.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، در پایان رقابت‌های روز دوم تکواندوی گرندپری چین، میرهاشم حسینی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل جسوربک جایسانوف از ازبکستان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و او نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

حسینی پیش از این در دور نخست برابر پارک ووهئوک، دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از کره‌جنوبی ۲ بر صفر و با نتایج ۴ بر۴ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل ریچارد آندره اوردمن از نروژ ۲ بر صفر و با نتایج ۱۲ بر ۲ و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

پیش از این متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران، در دور نخست ۲ بر صفر و با نتایج ۵ بر ۴ و ۱۲-۱۲  از سد کئون از کره‌جنوبی گذشت اما در دومین مبارزه برابر اولگبک رشیتوف دارنده مدال طلای المپیک توکیو و یک برنز جهان از ازبکستان ۲ بر صفر و با نتایج ۱۷ بر ۴ و ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران نیز در دور نخست ۲ بر صفر الکساندر رادویکوویچ از اتریش را شکست داد اما در مرحله یک‌هشتم نهایی ۲ بر صفر مقابل صالح الشرباتی دارنده مدال نقره المپیک توکیو از اردن شکست خورد.

پیش از این و در روز نخست این رقابت‌ها ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم زنان به مدال نقره رسید اما مهدی حاجی‌موسایی و ابوالفضل زندی در وزن ۵۸- کیلوگرم مردان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. به این ترتیب تاکنون هر ۵ نماینده تکواندوی مردان ایران با ارائه نمایشی ضعیف از دور مسابقات کنار رفته‌اند.

ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی آخرین نمایندگان ایران در این رقابت‌ها هستند که فردا پنج‌شنبه به میدان می‌روند.

دیدگاه ها (0)
img